Printen van piepklein tot belachelijk GROOT

Magazines

Doemdenkers kondigen de dood van print al jaren aan. Fout! Kijk maar naar online reuzen als Uber, Airbnb, WeTransfer en Facebook. Ze lanceerden de voorbije jaren met succes een eigen magazine. Magazines zijn tastbaar en we hebben graag iets in de hand als we lezen. Magazines maken het de lezer ook makkelijk door als een contentcurator de relevante informatie voor je doelgroep te bundelen op één plek. In tegenstelling tot de content overload die we online aantreffen, wat veel tijd vraagt van de lezer om zelf te selecteren. En geef toe, daar zijn we vaak te lui voor. Bovendien kies je zelf wanneer je een magazine leest, online is veel vluchtiger. De informatie die we van een scherm lezen verwerken we ook minder diepgaand dan van papier. Als de informatie ook nog eens op een aantrekkelijke, interessante en verrassende manier wordt gepresenteerd, dan blijft je boodschap zeker bij. C+Printing kan je in raad en daad bijstaan in de afwerking van je magazine. De laatste technische snufjes en digitale prints maken het mogelijk om magazines in kleine oplagen te bestellen. Niet dat drukken verleden tijd is…maar printen maakt het mogelijk om slechts 50 exemplaren te bestellen. Kwalitatief merk je geen verschil, maar financieel zal je positief verrast worden.